SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ DEVA
Deva, cod 330084, str. 22 Decembrie, nr.58, jud. Hunedoara, cod fiscal 4374385, e-mail: spjudeva1@gmail.com
CONSILIUL JUDEŢEAN HUNEDOARA
Secretariat: tel.: 0254/214616, fax: 0254/212516, Centrala telefonică: 0254/227070. 0254/217799, 0254/661888

Spital Deva Facebook

Secţiile spitalului

Documente utile

"Art. 1. Accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informaţii de interes public, definite astfel prin prezenta lege, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relaţiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României."
extras din: Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public publicata în M.O. 663 din 23 octombrie 2001, cu modificări şi completări ulterioare aduse de Legea nr.371/2006, Legea nr.380/2006 şi Legea nr.188/2007.

Pentru o colaborare mai bună, în conformitate cu "Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public" , in lista de fisiere atasate, vă punem la dispoziţie următoarele formulare:

După completare, formularul de cerere se poate trimite prin fax la nr: 0254-212.516 – secretariatul managerului tel: 0254-214.616 ori se poate depune la registratura ministerului.

Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate

Conform art. 21, 22 din Legea nr. 544 din 12.10.2001
Art. 21.
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
Art. 22.
(1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
(2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.
(5) Atât plângerea, cât şi apelul se judecă în instanţă în procedură de urgenţă şi sunt scutite de taxă de timbru.

Feedback pacienti

feedback22

Program transplant

Programari

Programări neurologie pediatrica

Dr. Balea Mădălina
Tel. 0790123087

Dr. Pop Luminița
Tel. 0771011857

Programări ambulatoriu pediatrie:

Tel. 0790268975

Vizitatori

078866
Azi
Ieri
Saptamana aceasta
Saptamana trecuta
Luna aceasta
Luna trecuta
Total
167
293
2501
73436
3115
10524
78866

2020-08-10 08:36