LISTELE FURNIZORILOR DIN JUDET
CARE OFERA SERVICII MEDICALE
Farmacii_circuit_deschis_care_elibereaza_pe_CVR.xls
Furnizori PNS,dializa,HbA1c 2021.xls
Furnizori recuperare ambulatoriu 01.04.2022.xls
Lista furnizorilor de PNS derulate prin CAS Hunedoara - 01.08.2019.xls
Lista sanatorii 01.01.2022.xls
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa: 22 Decembrie, nr. 58
Deva, 330084, Jud. HD
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Secretariat: 0254.214.616
Fax: 0254.212.516
Centrala telefonica:
0254.215051
0254.213120
0254.227070
0254.222033
0254.217799
0734.661888
0372.100145
0372.100146
0372.100.147
Fisier:
0254.212005
0732.570333
0254.215051 int. 158
Lista numere telefoane SJU Deva
SECTII SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA
NR. CRT. |
DENUMIRE LOCATIE |
NR. MOBIL ALOCAT |
1 |
ANATOMIE PATOLOGICA |
0734 661901 |
2 |
ATI COVID-19 |
0734 996864 |
3 |
ATI SUSPECTI COVID-19 |
0791 011087 |
4 |
ATI NON COVID-19 |
0734 996815 |
5 |
BOLI INFECTIOASE ASISTENTE |
0734 661887 |
6 |
BLOC OPERATOR |
0734 996878 |
7 |
CARDIOLOGIE ASISTENTE |
0734 996870 |
8 |
CARDIOLOGIE ATI |
0791 011016 |
9 |
CHIRURGIE MEDICI |
0791 011021 |
10 |
CHIRURGIE GARDA |
0791 011022 |
11 |
CHIRURGIE ASISTENTE |
0791 011020 |
12 |
CHIRURGIE PLASTICA |
0734 661900 |
13 |
DERMATO VENERICE |
0734 996831 |
14 |
DIALIZA ASISTENTE |
0734 996852 |
15 |
FARMACIE |
0734 996860 |
16 |
FARMACIE ONCOLOGIE |
0791 011023 |
17 |
GASTROENTEROLOGIE DR DEMETER |
0791 011042 |
18 |
GINECOLOGIE |
0734 996868 |
19 |
INTERNE ASISTENTE SEFE |
0791 011089 |
20 |
INTERNE GARDA |
0791 011014 |
21 |
INTERNE PARTER |
0791 011009 |
22 |
INTERNE ETAJ 1 |
0791 011012 |
23 |
INTERNE ETAJ 2 |
0791 011013 |
24 |
LABORATOR DE ANALIZE MEDICALE |
0791 011019 |
25 |
NEONATOLOGIE |
0734 996818 |
26 |
NEUROLOGIE ASISTENTE |
0734 996826 |
27 |
NEUROLOGIE GARDA |
0791 011015 |
28 |
NEUROLOGIE PEDIATRICA DR. POP |
0791 011045 |
29 |
NEUROLOGIE PEDIATRICA-PROGRAMARI |
0791 011044 |
30 |
OFTALMOLOGIE |
0734 996850 |
31 |
ORL |
0734 996884 |
32 |
ORTOPEDIE |
0734 996869 |
33 |
ONCOLOGIE ASISTENTE |
0791 011029 |
34 |
PEDIATRIE PARTER |
0791 011069 |
35 |
PEDIATRIE ETAJ I |
0734 996830 |
36 |
PEDIATRIE ETAJ 2 |
0791 011070 |
37 |
PSIHIATRIE |
0734 996842 |
38 |
RADIOLOGIE ASISTENTE |
0791 011017 |
39 |
RADIOLOGIE RMN SPITAL |
0723 673690 |
40 |
RADIOLOGIE COMPUTER TOMOGRAF |
0791 011018 |
41 |
RECUPERARE MEDICALA |
0791 011068 |
42 |
RECUPERARE MEDICALA BAIA SARATA |
0734 996832 |
43 |
SALA NASTERI |
0791 011035 |
44 |
T.B.C. ASISTENTE |
0734 996880 |
45 |
T.B.C. DINSPENSAR |
0791 011066 |
46 |
T.B.C. LABORATOR |
0791 011064 |
47 |
UNITATEA DE TRANSFUZIE SANGUINA (PUNCT DE SANGE) |
0734 996827 |
48 |
UROLOGIE |
0734 996817 |
POLICLINICA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA
NR. CRT. |
DENUMIRE LOCATIE |
NR. MOBIL ALOCAT |
1 |
ALERGOLOGIE |
0791 011047 |
2 |
BOLI INFECTIOASE SPITALIZARE DE ZI |
0791 011054 |
3 |
BAIA SARATA – AMBULATORIU |
0791 011067 |
4 |
CARDIOLOGIE |
0791 011039 |
5 |
CENTRUL DE SANATATE MINTALA COPII POLICLINICA DACIA |
0734 996862 |
6 |
CENTRUL DE SANATATE MINTALA ADULTI POLICLINICA DACIA |
0731 222221 |
7 |
CHIRURGIE |
0791 011051 |
8 |
CHIRURGIE PLASTICA |
0791 011088 |
9 |
DERMATO VENEROLOGIE TRATAMENT |
0791 011052 |
10 |
DIABET DR. DOMINITIAN |
0791 011086 |
11 |
DIABET DR. FOTESCU |
0791 011085 |
12 |
ENDOCRINOLOGIE |
0791 011055 |
13 |
FISIER |
0732 570333 |
14 |
GASTROENTEROLOGIE |
0791 011050 |
15 |
GINECOLOGIE |
0791 011061 |
16 |
HEMATOLOGIE |
0791 011040 |
17 |
INTERNARI-BIROU |
0791 011062 |
18 |
LABORATOR PUNCT DE RECOLTARE |
0733 733553 |
19 |
MEDICINA INTERNA |
0791 011041 |
20 |
NEUROLOGIE |
0791 011038 |
21 |
NEFROLOGIE |
0791 011059 |
22 |
OFTALMOLOGIE + TRATAMENT |
0791 011048 |
23 |
ONCOLOGIE |
0734 661892 |
24 |
ONCOLOGIE + STATISTICA |
0791 011046 |
25 |
ORTOPEDIE + ORTOPEDIE INFANTILA |
0791 011049 |
26 |
O.R.L. |
0791 011056 |
27 |
PEDIATRIE |
0791 011043 |
28 |
PNEUMOLOGIE |
0791 011037 |
29 |
PSIHIATRIE |
0791 011057 |
30 |
REUMATOLOGIE |
0791 011060 |
32 |
T.B.C. AMBULATORIU |
0791 011065 |
33 |
UROLOGIE + TRATAMENT |
0791 011058 |
UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
NR. CRT. |
DENUMIRE LOCATIE |
NR. MOBIL ALOCAT |
1 |
UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE COVID |
0791 011032 |
2 |
UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE - CALAN |
0791 011071 |
3 |
UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE - GARDA |
0791 011030 |
4 |
UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE - ILIA |
0791 011082 |
5 |
UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE - INTERNARI |
0791 011031 |
6 |
UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE - PEDIATRIE |
0791 011033 |
7 |
UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE - REGISTRATURA |
0791 011034 |
8 |
UNITATEA DE PRIMIRI URGENTE - STOMATOLOGICE |
0791 011091 |
PROGRAM DE VOLUNTARIAT
DECIZIA NR. 260
din data de 26.07.2017
Managerul Spitalului Judetean de Urgenţă Deva numit prin Dispoziţia Preşedintelui Consiliului Judeţean Hunedoara nr. 428/19.07.2017,
Având în vedere :
Ø prevederile Legii nr.78/2014 privind reglementarea activitatii de voluntariat in Romania, publicata in M.Of. nr.469/26.06.2014, cu modificari si completari ulterioare,
Ø prevederile ORDINULUISECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI nr.400/2015 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entitatilor publice,publicata in M.Of. nr.444/22 iunie 2015, cu modificari si completari ulterioare,
Ø procedurile de implementare a sistemului de management al calitatii, al mediului si sanatatii si securitatii ocupationale si siguranta alimentului la nivelul unitatii noastre, respectiv gestionarea si administrarea diverselor activitati specifice ale organizatiei, astfel incat aceasta sa fie capabila sa ofere satisfactii pacientilor si calitate marita serviciilor medicale acordate acestora, precum si monitorizarea aplicarii efective a Manualului Calitatii - documentatie care prezinta modul cum sunt operate si controlate diversele procese din organizatie si aplicarea procedurilor stabilite, precum si modul cum se planifica, realizeaza, controleaza si corecteaza/imbunatatesc urmatoarele procese: controlul documentelor; controlul inregistrarilor; auditul intern al calitatii; controlul produsului neconform; actiunile corective; actiunile preventive s.a.,
In baza prerogativelor atribuite managerului prin Contractul de management nr.10390/20.07.2017,
D E C I D E:
ART.1
al.(1) Incepand cu data de 01.08.2014 Spitalul Judetean de Urgenta Deva a organizat programul de voluntariat „ÎMPREUNĂ PENTRU SĂNĂTATE !” asumandu-si responsabilitatea recunoaşterii valorii voluntariatului şi sprijinirii unui voluntariat de calitate cu precădere în sfera noastră de activitate şi competenţă, asumându-şi datoria de a oferi o experienţă de voluntariat de calitate, prin coordonarea corectă şi eficientă a voluntarilor, pentru susţinerea şi dezvoltarea voluntariatului în vederea creşterii contribuţiei sale la dezvoltarea societăţii noastre.
al.(2) Decizia Managerului nr.308/01.08.2014 prin care a fost aprobat GHIDUL VOLUNTARILOR Editia I-a si anexele corespunzatoare, prin care au fost desemnati COORDONATORUL VOLUNTARILOR si supervizorii activitatii de voluntariat, prin care a fost dispusa completareaREGULAMENTULUI INTERN al unitatiiin conformitate cu prevederile Legii nr.78/2014 privind reglementarea activitatii de voluntariat in Romania, se anuleaza, fiind inlocuita de prezenta Decizie, cu aplicabilitate de la data emiterii deciziei.
ART.2
al.(1) COORDONATORUL VOLUNTARILORdesemnat de catre conducerea unitatii este D-na Director ingrijiri EMILIA DOAGA PRUNA, care indeplineste sarcinile legate de coordonarea si administrarea activitatii voluntarilor in cadrul organizatiei noastre.
al.(2) In indeplinirea sarcinilor si atributiilor, COORDONATORUL VOLUNTARILOR, va fi sprijinit de D-na IULIA BARTAN – consilier juridic, care va gestiona si arhiva toate documentele dosarelor de voluntariat in conformitate cu prevederile legale in domeniu.
ART.3.
al.(1) În funcţie de sectia/compartimentul medical unde se efectueaza voluntariatul, sunt desemnati urmatorii supervizori :
Sectia/compartimen-tul medical |
SUPERVIZOR 1 (nume si prenume) |
SUPERVIZOR 2 (nume si prenume) |
UPU-SMURD |
As.sef. VASILICA POP |
As.med.pr. LILIANA ADESPEI As.med.pr. ANGELICA CĂCEU |
GINECOLOGIE |
As.sef. MIHAELA MARIA CORDEA |
As.med.pr. SILVANA FOLTUŢ As.med.pr. IULIANA FARCAŞ |
CHIRURGIE GENERALA |
As.sef. LILIANA DANIELA COCOTA |
As.med.pr. MAGDOLNA SZABO As.med.pr. CLAUDIA CIOMAG |
INTERNE I |
As.sef. SIMONA IOANI |
As.med.pr. SIMONA LUPULESCU |
INTERNE II |
As.sef. EMILIA CLEJ |
As.med.pr. FLORINA FRENTIU |
CHIRURGIE PLASTICA |
As.med.pr. OLIMPIA DEACONU |
As.med.pr. CAMELIA FLOREA |
NEUROLOGIE |
As.sef. DANIELA CHIFOR |
As.med.pr. MIHAELA SIRB As.med.pr. CRISTINA ŞATALAN |
ONCOLOGIE |
As.sef. MIOARA LAZEA |
As.med.pr. LAURA MORARU As.med.pr. FLORINA MOŢOC |
OFTALMOLOGIE |
As.sef. ILDIKO HAJDU |
As.med.pr. MIHAELA BUMBU |
ORL |
As.sef. FLORICA MARINELA STĂNCULESCU |
As.med.pr. BRIGITTA SZATMARI |
ORTOPEDIE |
As.med.pr. SIMONA CODOBAN |
As.med.pr. ALINA ŞTEFAN |
UROLOGIE |
As.med.pr. STRATICA MANUELA CARMEN |
As.med.pr. SOMAN ALINA LIVIA |
BOLI INFECTIOASE |
As.med.pr. SORINA LIGELA NELEGA |
As.med.pr. ALINA LUGOJAN |
PNEUMOLOGIE |
As.med.pr. BIANCA IOSEFINA URECHE |
As.med.pr. LIANA JUDE |
FARMACIE |
Farm. SIMONA AVRAM |
As.med.pr. EMILIA ZÎRNEA |
BFT-asistenti medicali |
As.med.pr. CLAUDIA STEFANIA COTIGA - sectie |
As.med.pr. CARMEN MARIA MUSTE - laborator |
BFT-maseuri |
Fiziokinetoterapeut ALIN BUCULESCU |
- |
BFT-kinetoterapeuti |
Kinetoterapeut FLORINA IGNA |
- |
al.(2) Supervizorii desemnatiau urmatoarele obligatii principale fata de voluntar :
a). sa-i ofere o relaţie de sprijin şi o perspectivă critică din punct de vedere profesional;
b). sa-i ofere o îndrumare profesională concretă;
c). sa faca legătura între teorie şi practică;
d). sa-i creeze modalităţi organizate pentru însuşirea de noi cunoştinţe;
e). sa-i ofere un feed-back evaluativ încurajator, în condiţii lipsite de stres;
f). sa-i evalueze periodic nivelul de pregatire in functie de standardele ocupationale ale ocupatieisiin raport cu obiectivele initiale stabilite in Fisa de voluntariat;
g). sa-i asigure dezvoltarea competentelor profesionale si a abilitatilor sociale;
h). sa-l indrume pe tot parcursul desfasurarii activitatii de voluntariat;
i). sa-i monitorizeze in timp progresul atins fata de obiectivele propuse.
ART.4. Se aproba GHIDUL VOLUNTARILOR 2017 Editia a II-a si anexele corespunzatoare , elaborat in vederea implementarii procedurate a activitatii de voluntariat in organizatia noastra. Ghidul reprezinta o instruire initiala a oricarui candidat care doreste sa devina voluntar in cadrul programului nostru de voluntariat, precum si un document util pus la dispozitia supervizorilor desemnati pentru desfasurarea corecta a programului de voluntariat.
ART.5.Cu ducerea la indeplinire a prezentei decizii se obliga COORDONATORUL VOLUNTARILOR si supervizorii desemnati.
Art.6.Prezenta decizie se comunică persoanelor desemnate, secretariatului managerului, serviciului RUNOS, biroului de management al calitatii si membrilor COMISIEI DE MONITORIZARE A CONTROLULUI INTERN MANAGERIAL al unităţii sanitare.
Manager,
ADINA ILEANA PERA STEFANIE
Intocmit si avizat legalitate,
Consilier juridic Bărţan Iulia
REGULAMENTE
Pagina 1 din 3